ΔΙΕΘΝΗ

«Γεύτηκε» τη νίκη στην Ουγγαρία η Χατζηευστρατιάδου

«Γεύτηκε» τη νίκη στην Ουγγαρία η Χατζηευστρατιάδου

Η 22χρονη πρώην κεντρική του Αίαντα Ευόσμου  πανηγύρισε την παρθενική της νίκη στο ουγγρικό πρωτάθλημα με την φανέλα της MTK Βουδαπέστης.

Μετά λοιπόν την άσχημη πρεμιέρα της ομάδας της και παρά τις σημαντικές απουσίες και στη 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος, η ΜΤΚ επικράτησε εκτός έδρας με 3-1 (25-21, 21-25, 25-11, 25-16) σετ της TFSE με την Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου να είναι από τις κορυφαίες των φιλοξενούμενων.

Η Ελληνίδα ακραία, πέρα από την ποιοτική και σταθερή υποδοχή, ήταν πολύ καλή και στα επιθετικά της καθήκοντα, καθώς με 13 πόντους χρίστηκε δεύτερη σκόρερ της ομάδας της Βουδαπέστης, μετά την Godo που πέτυχε συνολικά 17 πόντους και αναδείχθηκε τοπ σκόρερ της αναμέτρησης. Για τις γηπεδούχους η Villam Cs. σημείωσε 15 πόντους.

Μετά την πρώτη φετινή νίκη της ομάδας του ο τεχνικός της ΜΤΚ Βουδαπέστης, Τοτ Γκαμπόρ δήλωσε ικανοποιημένος με τη μαχητικότητα της ομάδας του απέναντι σε μία ισοδύναμη αντίπαλο και ότι η ομάδα της Βουδαπέστης, παρά τα λάθη που έκανε σήμερα, δείχνει να βρίσκεται στο σωστό δρόμο για τη συνέχεια, όπου στις 31 Οκτωβρίου η ομάδα του θα αντιμετωπίσει την Fatum-Nyíregyháza.

ΔΙΕΘΝΗ
11/06/2026

It’s showtime… Έλαμψαν οι «δικοί μας» αστέρες στην πρεμιέρα του VNL – «Τρικολόρ» νίκη-θρίλερ επί των πρωταθλητών κόσμου

Με θέαμα υψηλού επιπέδου, δυνατές μονομαχίες στο φιλέ, αλλά και εκπλήξεις άνοιξε την Τετάρτη 10 Ιουνίου η αυλαία του φετινού VNL ανδρών, όπου στη φάση των...