DARK ROOM

Σερβίς και μετάλλια από καλή… pasta!

Σερβίς και μετάλλια από καλή… pasta!

Μακαρόνια και βόλεϊ ένωσαν τις δυνάμεις τους στην καμπάνια του ιταλικού Υπουργείου Γεωργίας, Κυριαρχίας Τροφίμων και Δασοκομίας, που ξεκίνησε η ISMEA σε συνεργασία με την FIPAV, την Ιταλική Ομοσπονδία Βόλεϊ, σε μία δοκιμασμένη συνταγή επιτυχίας!

Στόχος η ανάδειξη της δημοφιλούς “pasta”, ενός συμβόλου τόσο “Made in Italy”, που μετά το κρασί, είναι το δεύτερο πιο εξαγόμενο προϊόν της χώρας, με παραγωγή 3,2 εκατομμυρίων τόνων ξηρών ζυμαρικών από σιμιγδάλι το 2024, εκ των οποίων το 60% εξαγόμενο.

Από την άλλη πλευρά, ένα άλλο εθνικό σύμβολο: το ιταλικό βόλεϊ, το δεύτερο άθλημα, μετά το ποδόσφαιρο, σε δημοτικότητα στη γειτονική χώρα, με 7 εκατομμύρια φιλάθλους, 1,2 εκατομμύρια αθλητές-αθλήτριες και μια πλούσια συλλογή μεταλλίων, μεταξύ των οποίων και το χρυσό των γυναικών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.

Οι διεθνείς λοιπόν του Χούλιο Βελάσκο, που πρόσφατα κατέκτησαν και το χρυσό μετάλλιο στο Volleyball Nations League αποδείχθηκαν οι ιδανικές “πρέσβειρες” για την προώθηση των ζυμαρικών, τα οποία ως γνωστόν είναι σύμμαχος του αθλητισμού χάρη στον χαμηλό γλυκαιμικό τους δείκτη, ο οποίος παρέχει μια διαρκή πηγή ενέργειας. «Είναι τεράστια τιμή και χαρά για εμάς να εκπροσωπούμε κάτι που αποτελεί σημείο αναφοράς σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπορούμε να παρουσιάσουμε ζυμαρικά με εικόνες από τους αγώνες και τις επιτυχίες μας», δήλωσε η άσος της ιταλικής Εθνικής ομάδας βόλεϊ, Εκατερίνα Αντρόποβα που είχε στο πλευρό της άλλες δύο συμπαίκτριές της τις Καρλότα Γκάμπι και Άννα Γκρέι.

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια θα προβληθεί από τον Σεπτέμβριο με μια τηλεοπτική διαφήμιση που γυρίστηκε κατά τη διάρκεια του προπονητικού καμπ των Ιταλίδων Ολυμπιονικών στο Pavesi Center της Ομοσπονδίας.

Foto: MASAF