Μπούρμπη: «Παίζουμε η μια για την άλλη»
08/02/2016
Το πρώτο «τρίποντο» και συνάμα τη δεύτερη νίκη τους στο πρωτάθλημα πανηγύρισαν τα κορίτσια του Πορφύρα την Κυριακή (7/2) στο κλειστό γυμναστήριο «Π. Σαλπέας».
Το πρώτο «τρίποντο» και συνάμα τη δεύτερη νίκη τους στο πρωτάθλημα πανηγύρισαν τα κορίτσια του Πορφύρα την Κυριακή (7/2) στο κλειστό γυμναστήριο «Π. Σαλπέας».
Ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του ντέρμπι που έριξε την αυλαία της 16ης αγωνιστικής καθώς με το 3-0 επί της ΑΕΚ στην Κυψέλη πανηγύρισε το τρίποντο και επέστρεψε στην 2η θέση της βαθμολογίας προσπερνώντας την Θήρα.
Αν και «βαφτίστηκε» σε ένα βράδυ διαγώνια εκτάκτου ανάγκης στη θέση της τραυματισμένης Βίντοβιτς, από τον προπονητή Απόστολο Οικονόμου,η Μαρία Οικονομίδου, αποτελεί πλέον την αποκάλυψη της Θήρας!
Τρίποντο ψυχολογίας για τον Πορφύρα που επικράτησε με 3-1 επί του Φιλαθλητικού Λαρισαϊκού στο ντέρμπι ουραγών για τη 16η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α1 γυναικών και ξεκόλλησε από την τελευταία θέση.
Νίκη τετράδας για τον Άρη ο οποίος για το πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής, επικράτησε 3-1 του ΟΠΕΡ στο Ρέθυμνο.
Στην κορυφή της βαθμολογίας παρέμεινε ο Ολυμπιακός ο οποίος πέρασε άνετα από το κλειστό του Μαρκόπουλου επικρατώντας της τοπικής ομάδας των Μεσογείων με 3-0 (25-9, 25-20, 25-19) στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής της Α1 Γυναικών, παρά το ανταγωνιστικό πρόσωπο που έδειξε στα δύο τελευταία σετ η οικοδέσποινα του κ. Ιβάνοβιτς, που αποβλήθηκε στο τελευταίο σετ.
Σπουδαία εκτός έδρας νίκη που έκρυβε μεγάλο βαθμό δυσκολίας πήρε η Θήρα στο κλειστό της Ηλιούπολης από την ομώνυμη ομάδα με 1-3. Η ομάδα της Σαντορίνης χωρίς Βίντοβιτς Κιγιάκοβα, χρειάστηκε να επιστρατεύσει πολύ πάθος και ενέργεια για να λυγίσει την μαχητική Ηλιούπολη που πρόβαλε μεγάλη αντίσταση και πίστεψε στην υπέρβαση.
Μετά το ορεκτικό του Σαββάτου, η 16η αγωνιστική της Α1 γυναικών συνεχίζεται με τέσσερις αναμετρήσεις με την αναμέτρηση Ηλιούπολη-Θήρα να είναι τηλεοπτική.
Η Γκαμπριέλα Τσβετάνοβα αναδείχθηκε mvp της 14ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α1 γυναικών.
Επιστροφή στις νίκες για τον Πανναξιακό. Μετά την ήττα-αποκλεισμό από τον ΠΑΟ στο κύπελλο, οι νησιώτισσες βρήκαν και πάλι τον καλό εαυτό τους και κατάφεραν να περάσουν με τρίποντο (0-3) από τον Εύοσμο.