Χάρηκαν βόλεϊ με την ψυχή τους 250 παιδιά στο Ζηρίνειο
13/11/2024
Το τμήμα ανάπτυξης της Ε.Ο.ΠΕ. σε συνεργασία με το γραφείο φυσικής αγωγής της Β’ Αθήνας διοργανώθηκε αγώνας βόλεϊ δημοτικών σχολείων στο κλειστό γυμναστήριο Ζηρινείου.