Δεύτερο σερί τρίποντο για τον Θρίαμβο
27/10/2016
Το 2χ2 έκαναν οι γυναίκες του Θριάμβου μετά την εύκολη νίκη με 3-0 σετ επί του Μίλωνα στο 2ο κλειστό Χαϊδαρίου.
Το 2χ2 έκαναν οι γυναίκες του Θριάμβου μετά την εύκολη νίκη με 3-0 σετ επί του Μίλωνα στο 2ο κλειστό Χαϊδαρίου.
Τουρνουά Βόλεϊ αφιερωμένο στην πρόληψη και ενημέρωση για τον καρκίνο, διοργάνωσε πριν δύο μέρες, ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Λάρισας, μαζί με τον Απολλώνειο Γυμναστικό Σύλλογο Λάρισας στα πλαίσια των εκδηλώσεων του μηνός Οκτωβρίου ως ο μήνας ενάντια στον καρκίνο του Μαστού.
Χωρίς να πιάσει μεγάλη απόδοση και με τις κορασίδες και νεάνιδες να αγωνίζονται, στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, η γυναικεία ομάδα του ΓΣΕ.Ελασσόνας, προκρίθηκε στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας καθώς επιβλήθηκε εκτός έδρας της μαχητικής Άθλεσης Λάρισας, με 3-1 σετ.
Ολοκληρώθηκε η Α΄ φάση του Κυπέλου Ελλάδος Ανδρών και οι δύο φιναλίστ που θα εκπροσωπήσουν την Ε.Σ.ΠΕ.Δ.Α. στην επόμενη φάση της Ε.Ο.ΠΕ. είναι οι ΑΟΝ Αργυρούπολης και ΓΣ Ηλιούπολης.
Η Ένωση Βύρωνα και η ΑΕ Αμπελοκήπων διπλασίασαν τις νίκες τους στη δεύτερη αγωνιστική Β Εθνικής γυναικών ΕΣΠΑΑΑ. Σήμερα στις 20.45 θα γίνει ο αγώνας του Ιωνικού με το ΠΑΚ Χαλανδρίου.
Ανοιχτή επιστολή προς την ΕΟΠΕ και την ΟΔΒΕ, έστειλε ο πρώην πρόεδρος της Καστοριάς, κ Αργύργης Ήργης . Με την κίνηση αυτή ο τέως παράγοντας του συλλόγου της Δυτικής Μακεδονίας, εκφράζει την βαθιά του ανησυχία και αγωνία για την καθυστέρηση της έναρξης των πρωταθλημάτων της ΕΣΠΕΜ, λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των διαιτητών του συνδέσμου ΣΥΔΠΕΜ και καλεί την ομοσπονδία και την ομοσπονδία διαιτητών να δώσει λύση ώστε να ξεκινήσουν άμεσα οι αγώνες.
Μόνες τους στην κορυφή της βαθμολογίας με 9 πόντους (τρεις σερί νίκες) βρίσκονται πλέον οι παίκτριες του ΠΑΟΚ μετά τη νίκη τους με 3-0 σετ επί του Ατρόμητου Τριαδίου για την 3η αγωνιστική της Β' ΕΠΕΣΘ.
Την 3η νίκη σε ισάριθμους αγώνες πέτυχαν οι Παγκορασίδες του Ασκληπιού καθώς επικράτησαν στο Κλειστό των Τρικάλων τουΦιλ/κού Αμπελώνα με 3-0, συνεχίζοντας έτσι την καταπληκτική φετινή τους παρουσία.
Ο ΑΟ Αθλοπαιδιών Κω επικράτησε του Φοίνικα Ρόδου με 3-0 σετ (20-25,25-27,28-30) στο φιλικό που έγινε σήμερα στο κλειστό της Κρεμαστής.
Σπουδαίο το Αιγάλεω επικράτησε στο χθεσινό ντέρμπι του ομίλου των νεανίδων ΕΣΠΕΔΑ, τον ανταγωνιστικό Πανιώνιο με 3-0 στην έδρα του και έκανε το 3/3.