Α1 ΑΝΔΡΩΝ

Πρώτο «ερυθρόλευκο» τεστ

Πρώτο «ερυθρόλευκο» τεστ

Το πρώτο φιλικό της σεζόν έχει προγραμματίσει ο Ολυμπιακός την Παρασκευή (29/9, 17:00) κόντρα στον Παμβοχαϊκό στο Κλειστό Γυμναστήριο «Μ. Μερκούρη» στο Ρέντη στα πλαίσια της προετοιμασίας των δυο ομάδων.

Αγωνιστικά προβλήματα δεν υπάρχουν και ο Φερνάντο Moυνιόθ Μπενίτεθ αναμένεται να βγάλει τα πρώτα συμπεράσματα για τη νέα του ομάδα, καθώς οι προπονήσεις συνεχίζονται σε δυνατούς ρυθμούς.

Η επόμενη προγραμματισμένη φιλική αναμέτρηση έχει οριστεί για το Σάββατο (30/9) στο Ζηρίνειο κόντρα στην Κηφισιά.

Α1 ΑΝΔΡΩΝ
19/06/2026

Ανανέωσε με ΟΦΗ ο Βλαχόπουλος

Στον ΟΦΗ για 2η συνεχόμενη χρονιά θα αγωνίζεται ο Κώστας Βλαχόπουλος, με τον 37χρονο πασαδόρο να δίνει τα “χέρια” με την διοίκηση των Κρητικών που ανακοίνωσαν...