DARK ROOM

Σελφάρουν με freddo στο Βραχάτι!

Σελφάρουν με freddo στο Βραχάτι!

Ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στο Βραχάτι για την απογευματινή αναμέτρηση με τον Παμβοχαϊκό και ο νεοαποκτηθείς Λούκας Βίκτορ Φερέιρα Ρανγκέλ σελφάρει με τους συμπαίκτες του!

Ο Βραζιλιάνος άσος είναι ενθουσιασμένος ενώ δεν αφήνει τους followers του ανενημέρωτους! Έτσι, ανέβασε φωτό από τη Βόχα, όπου μαζί με τους συναθλητές τους πίνουν.. κρύο καφέ όπως αναφέρει το Post και συζητάνε λίγες ώρες πριν από την αναμέτρηση (20.00)

DARK ROOM
30/04/2026

Κοριτσάκι «έφαγε πόρτα» σε ρωσικό αγώνα, λόγω ζωγραφισμένης μπάλας με τα χρώματα της Ουκρανίας σε αφίσα (fot)!

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στο ρωσικό πρωτάθλημα, όταν στην οικογένεια ενός μικρού κοριτσιού απαγορεύτηκε η είσοδος, επειδή σε αφίσα που κρατούσε...