Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Η Χατζηνίκου βράβευσε τη Νικολογιάννη

Η Χατζηνίκου βράβευσε τη Νικολογιάννη
Δια χειρός της Ελευθερίας Χατζηνίκου, η MVP της 15ης αγωνιστικής Ασημίνα Νικολογιάννη παρέλαβε το βραβείο της πολυτιμότερης παίκτριας.
Πριν την έναρξη της αναμέτρησης του Μαρκόπουλου με τον ΑΟ Θήρας στο κλειστό των Μεσογείων, η πρώην διεθνής αθλήτρια, Ελευθερία Χατζηνίκου, βράβευσε την Ασημίνα Νικολογιάννη για την ανάδειξή της ως MVP της 15ης αγωνιστικής.
Το βίντεο της βράβευσης:

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
22/06/2026

Στα “πράσινα” η Ορσόβοβα

Την απόκτηση της 25χρονης Τσέχας διαγώνιας Γκαμπριέλα Ορβόσοβα ανακοίνωσε και επίσημα ο Παναθηναϊκός που προσθέσει εμπειρία και δύναμη στην επιθετική του...