Α1 ΑΝΔΡΩΝ

Παρέμεινε στο λιμάνι o Ράουβερντικ

Παρέμεινε στο λιμάνι o Ράουβερντικ

Το τυπικό σκέλος της παραμονής του Γερούν Ράουβερντικ στους πρωταθλητές Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωσή του απο τον Ολυμπιακό.

Το Δελτίο Τύπου αναφέρει:

O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γερούν Ράουνβερντικ. Ο Ολλανδός ακραίος υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας.

Μετά την ανανέωση της συνεργασίας Γερουν Ραουνβερντικ δήλωσε στο olympiacossfp.gr τα εξής:

«Eίμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού και την επόμενη σεζόν! Η προηγούμενη αγωνιστική χρονιά ήταν πραγματικά καλή με αξέχαστες στιγμές! Ελπίζω να ξαναζήσουμε ανάλογες στιγμές και του χρόνου και να πάμε ακόμα καλύτερα κατακτώντας όλους τους στόχους μας!».

Α1 ΑΝΔΡΩΝ
19/06/2026

Ανανέωσε με ΟΦΗ ο Βλαχόπουλος

Στον ΟΦΗ για 2η συνεχόμενη χρονιά θα αγωνίζεται ο Κώστας Βλαχόπουλος, με τον 37χρονο πασαδόρο να δίνει τα “χέρια” με την διοίκηση των Κρητικών που ανακοίνωσαν...