Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Φιλικά με Άρη ο Ολυμπιακός

Φιλικά με Άρη ο Ολυμπιακός

Με νωπές τις δάφνες από την κατάκτηση του διεθνούς Τουρνουά στην Προύσα, η ομάδας βόλεϊ γυναικών του Ολυμπιακού προγραμμάτισε δύο φιλικά με τον Άρη, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της.

Συγκεκριμένα το πρώτο θα γίνει την Παρασκευή (15/10) και το δεύτερο το Σάββατο (16/10).Οι δυο αναμετρήσεις θα πραγματοποιηθούν  στο  «Μελίνα Μερκούρη» στο Ρέντη. Ο αγώνας της Παρασκευής θα ξεκινήσει στις 19:00 και του Σαββάτου στις 16:00.

Αγωνιστικά προβλήματα δεν υπάρχουν για τον τεχνικό του Ολυμπιακού Μπράνκο Κοβάτσεβιτς ο οποίος υπολογίζει  σε όλες τις αθλήτριες του ροστερ.

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
22/06/2026

Στα “πράσινα” η Ορσόβοβα

Την απόκτηση της 25χρονης Τσέχας διαγώνιας Γκαμπριέλα Ορβόσοβα ανακοίνωσε και επίσημα ο Παναθηναϊκός που προσθέσει εμπειρία και δύναμη στην επιθετική του...