Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Η Θέτιδα Βούλας παρέθεσε δείπνο πριν την έναρξη της Volley League Γυναικών

Η Θέτιδα Βούλας παρέθεσε δείπνο πριν την έναρξη της Volley League Γυναικών
Σε ευχάριστο και οικογενειακό κλίμα, η διοίκηση του Α.Σ.Π. Θέτις Βούλας παρέθεσε το βράδυ της Τρίτης (14/10) δείπνο στις αθλήτριες και το προπονητικό επιτελείο της ομάδας, παρουσία του προέδρου του συλλόγου, κ. Αναστάσιου Τριανταφύλλου.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Nuera στη Γλυφάδα, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της Volley League Γυναικών, με στόχο να σηματοδοτήσει την έναρξη της νέας αγωνιστικής χρονιάς σε θετικό κλίμα.

Η διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και οι αθλήτριες αντάλλαξαν ευχές για μια επιτυχημένη σεζόν, γεμάτη υγεία και δυνατές στιγμές στα γήπεδα.

Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
22/06/2026

Στα “πράσινα” η Ορσόβοβα

Την απόκτηση της 25χρονης Τσέχας διαγώνιας Γκαμπριέλα Ορβόσοβα ανακοίνωσε και επίσημα ο Παναθηναϊκός που προσθέσει εμπειρία και δύναμη στην επιθετική του...