Α1 ΑΝΔΡΩΝ

Κάλεσμα ΠΑΟΚ για το ντέρμπι με Ολυμπιακό (vid)

Κάλεσμα ΠΑΟΚ για το ντέρμπι με Ολυμπιακό (vid)

Το πρώτο μεγάλο ντέρμπι της σεζόν στη Volleyleague μεταξύ του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού πλησιάζει (25/11, 17.00) και ο Δικέφαλος έστειλε κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας να γεμίσει το Παλατάκι.

Δείτε το βίντεο που ετοίμασε το ΤΑΑ ΠΑΟΚ:

Α1 ΑΝΔΡΩΝ
19/06/2026

Ανανέωσε με ΟΦΗ ο Βλαχόπουλος

Στον ΟΦΗ για 2η συνεχόμενη χρονιά θα αγωνίζεται ο Κώστας Βλαχόπουλος, με τον 37χρονο πασαδόρο να δίνει τα “χέρια” με την διοίκηση των Κρητικών που ανακοίνωσαν...