Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Πέρασαν εργομετρικά οι «πράσινες» (fot)

Πέρασαν εργομετρικά οι «πράσινες» (fot)
Σε εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται η μίνι προτετοιμασία που έχει ξεκινήσει το γυναικείο τμήμα βόλεϊ του Παναθηναϊκού.
Οι «πράσινες» πέρασαν σήμερα από το πρωί σε ξεχωριστά γκρουπάκια από εργομετρικές εξετάσεις και ανεβάζουν σταδιακά ρυθμούς, βάσει του σχεδιασμού του τεχνικού Αποστόλη Οικονόμου και του υπόλοιπου τεχνικού τιμ.
ergometrika_pao 3
Τα εργομετρικά έγιναν στο εργομετρικό κέντρο Life Ergo, που βρίσκεται στο Μαρούσι και ο Παναθηναϊκός μπαίνει με γρήγορο ρυθμό στο δρόμο της επιστροφής στην αγωνιστική δράση.
ergometrika_pao 2


Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
22/06/2026

Στα “πράσινα” η Ορσόβοβα

Την απόκτηση της 25χρονης Τσέχας διαγώνιας Γκαμπριέλα Ορβόσοβα ανακοίνωσε και επίσημα ο Παναθηναϊκός που προσθέσει εμπειρία και δύναμη στην επιθετική του...