ΕΝΩΣΕΙΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ

Στον Ευριπίδη το ντέρμπι

Στον Ευριπίδη το ντέρμπι

Ο Ευριπίδης ήταν ο μεγάλος κερδισμένος στο ντέρμπι Κυπέλλου της ΕΣΠΕΔΑ κόντρα στην Ηλιούπολη καθώς με το 3-1 πέρασε στην επόμενη φάση και θα διεκδικήσει την παρουσία του στην Α φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.

Την 2η νίκη του στον θεσμό του Κυπέλλου πανηγύρισε ο Ευριπίδης ο οποίος επικράτησε με 3-1 της Ηλιούπολης και συνεχίζει την πορεία του στην διοργάνωση.

Η ομάδα του Ανέστη Μαλτίδη σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι αν και βρέθηκε να χάνει με 0-1 από την Ηλιούπολη, με πρωταγωνιστές τους Αγγελίδη και τον Μητσάκη με το 25-21 και 25-14 κατάφερε να κάνει το 2-1.

Στο τέταρτο σετ της αναμέτρησης έγινε πραγματική μάχη με τις δύο ομάδες να μάχονται πόντο-πόντο με τον Ευριπίδη να παίρνει τελικά τους κρίσιμους πόντους και με το 30-28 να φθάνει στο 3-1 και την πρόκριση.

Πλέον στην επόμενη φάση του Κυπέλλου της ΕΣΠΕΔΑ  τα ζευγάρια που θα διεκδικήσουν τα δύο εισιτήρια προς την Α φάση του Κυπέλλου Ελλάδας είναι :

Ευριπίδης – Ευρυάλη

Αρμενική – Αστέρας Νίκαιας

Στην Α φάση του Κυπέλλου Ελλάδος οι δύο ομάδες της ΕΣΠΕΔΑ θα έχουν το πλεονέκτημα έδρας στην κλήρωση με ομάδες της Α2.

ΕΝΩΣΕΙΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
01/06/2026

Στα χνάρια των Γυναικών τα κορίτσια U16 του Α.Ο. Θήρας – «Έγραψαν ιστορία» οι Κυπελλούχες Κυκλάδων

Μία ακόμη ιστορική επιτυχία, αυτή τη φορά από την ομάδα Κ16, πανηγυρίζει εδώ και λίγες ώρες ο Α.Ο. Θήρας, που πρόσθεσε το πρώτο του Κύπελλο Κυκλάδων στην...