Άρης: Από την «κόλαση» στην «Ανάσταση» και τα βλέμματα στο μέλλον
30/03/2026
Η νίκη του Άρη με 3-0 επί του Μίλωνα το απόγευμα της Κυριακής έδωσε τέλος σε μια σεζόν που εξελίχθηκε με αρκετά σκαμπανεβάσματα.
Η νίκη του Άρη με 3-0 επί του Μίλωνα το απόγευμα της Κυριακής έδωσε τέλος σε μια σεζόν που εξελίχθηκε με αρκετά σκαμπανεβάσματα.
Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε μετά την ιστορική πρόκριση στα ημιτελικά με δύο νίκες επί του Ολυμπιακού η Φερονίκη Ζιώγα, που έπειτα από δύο χρόνια προσπαθειών δικαιώθηκε για την απόφαση να έρθει το καλοκαίρι του 2024 στο Ζηρίνειο. Μίας απόφαση που η 29χρονη διαγώνια πήρε σχεδόν «μεθυσμένη» από την κατάκτηση της ιστορικής ανόδου με τον Πανιώνιο, αναζητώντας νέες προκλήσεις στην καριέρα της. Και δε μετάνιωσε ποτέ, αφού με πίστη στις δυνατότητες της ομάδας, πανηγύρισε ήδη την είσοδο στην 4άδα και πλέον κάνει όνειρα και για τελικό.
Αν και έχει πανηγυρίσει σπουδαίες επιτυχίες, τίτλους και διακρίσεις στην καριέρα της, η ιστορική πρόκριση του ΖΑΟΝ στα ημιτελικά της Volley League γυναικών, έχει ξεχωριστή σημασία για την Κατερίνα Γιώτα. H πολύπειρη κεντρική εμφανώς ενθουσιασμένη μετά το νέο θρίαμβο επί του Ολυμπιακού στο Ζηρίνειο, αποκάλυψε σε δηλώσεις της στο Volleyplanet.gr ότι η νέα υπέρβαση του συλλόγου της Κηφισιάς, την έκανε να δει ξανά “με άλλο μάτι” το άθλημα που λατρεύει, ενώ χαίρεται πραγματικά κάθε φετινό παιχνίδι.
Η Εύη Γεωργιάδου μίλησε στο Volleyplanet.gr μετά την νίκη του Άρη με 3-0 επί του Μίλωνα, με την οποία σφράγισε και την παραμονή του στην Volley League γυναικών. Η Ελληνίδα λίμπερο και εκ των 3 κορυφαίων υποδοχέων στο φετινό πρωτάθλημα έκανε τον απολογισμό της για την σεζόν (με τα κίτρινα του Άρη) και έπλεξε το εγκώμιο του κόσμου του Άρη.
Τριάντα τέσσερα χρόνια μετά την 3η θέση στην Α1 Γυναικών και σχεδόν μισό… αιώνα (45 χρόνια) από την κατάκτηση του 5ου τίτλου της ιστορίας του, ο ΖΑΟΝ βρίσκεται ξανά στα ημιτελικά της κορυφαίας κατηγορίας του ελληνικού βόλεϊ γυναικών. Η ομάδα της Κηφισιάς, μετά το πολύτιμο «break» 3-2 στου Ρέντη στην πρεμιέρα των πλέι οφ ολοκλήρωσε το έργο της πρόκρισης στο Ζηρίνειο, καθώς ζευγάρωσε με 3-0 (25-13, 25-18, 25-20) τις νίκες επί του Ολυμπιακού και προκρίθηκε πανηγυρικά με “sweep” στα ημιτελικά της Volley League.
Ο Άρης νίκησε με 3-0 τον Μίλωνα (25-14, 25-18, 25-16) και, μέσα σε μια όμορφη ατμόσφαιρα με τον κόσμο στο πλευρό του, έκανε το 2-0 απέναντι στην ομάδα της Νέας Σμύρνης, σφραγίζοντας την παραμονή του στην Volley League για την επόμενη σεζόν. Οι παίκτριες του Κώστα Παπαδόπουλου θα παίξουν με το Μαρκόπουλο για το μέλλον της ομάδας στην κατηγορία, όπως και πέρσι απέναντι στην Λαμία.
Ο Παναθηναϊκός πέρασε δια πυρός και σιδήρου από τη σκληροτράχηλη έδρα της Θέτιδας Βούλας και στις λεπτομέρειες του τάι μπρέικ πήρε την νίκη με 3-2 σετ (16-14) και με 2-0 νίκες την πρόκριση για τα ημιτελικά.
“Ανοιχτούς λογαριασμούς” στην υπόθεση της πρόκρισης άφησαν στην Μίκρα ΠΑΟΚ και Α.Ο. Θήρας, καθώς μετά το 1-0 της πρεμιέρας των πλέι οφ, ο Δικέφαλος του Βορρά, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα σε υποδοχή και επίθεση των φιλοξενούμενων, αλλά και την κυριαρχία του στο φιλέ, επικράτησε με ανατροπή 3-1 (24-26, 25-17, 25-20, 25-17) της Σαντορίνης. Έτσι η ομάδα της Θεσσαλονίκης με την πρώτη της φετινή νίκη σε 4 αναμετρήσεις με τις νησιώτισσες, ισοφάρισε σε 1-1 τις νίκες και πλέον η πρόκριση στα ημιτελικά θα κριθεί σε 3ο και “φαρμακερό” ματς στις Κυκλάδες (1/4).
Στο δεύτερο ματς της προημιτελικής φάσης της Volley League, η ΑΕΚ υποδέχθηκε τον Πανιώνιο Betsson στο Ολυμπιακό Χωριό και παρουσίασε εξαιρετική εικόνα, φτάνοντας σε μια πολύ σημαντική νίκη που έφερε τη σειρά στα ίσα (1-1).
Με τους δεύτερους αγώνες της πρώτης φάσης των πλέι οφ συνεχίζεται η Volley League γυναικών, με το ενδιαφέρον να κορυφώνεται.