Παραιτήθηκε ο Ρούσης
19/04/2018
Την παραίτησή του Γιώργου Ρούση από την τεχνική ηγεσία της ομάδας ανακοίνωσε η διοίκηση της Σαντορίνης που εύχεται στον έλληνα τεχνικό καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Την παραίτησή του Γιώργου Ρούση από την τεχνική ηγεσία της ομάδας ανακοίνωσε η διοίκηση της Σαντορίνης που εύχεται στον έλληνα τεχνικό καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Η πρόκριση του Άρη στους τελικούς της Α1 γυναικών για πρώτη φορά στην ιστορία του έχει προκαλέσει ενθουσιασμό στους φιλάθλους της ομάδας και έπειτα από την τεράστια ζήτηση εισιτηρίων που υπάρχει για τον 2ο τελικό η διοίκηση των “κιτρινόμαυρων” ανακοίνωσε πως ο αγώνας της Κυριακής θα διεξαχθεί στο κλειστό της Μίκρας.
Νέα ανακοίνωση με αναφορές στα όσα έχουν διαδραματιστεί τα τελευταία δύο χρόνια στην Σαντορίνη εξέδωσε ο Άρης τονίζοντας πως η λιποθυμία της Εμμανουηλίδου προήλθε καθαρά από την ένταση του αγώνα. Παράλληλα οι «κιτρινόμαυροι» αναφέρουν πως ουδέποτε οι φίλαθλοί τους δημιούργησαν προβλήματα κατά την διάρκεια αγώνα, υπογραμμίζοντας πως αγωνιστικά αποδείχθηκε καλύτερη ομάδα στα play-off…
Τοποθέτηση για όλα όσα συνέβησαν στη αναμέτρηση Άρης-ΑΟ Θήρας για την ημιτελική φάση του πρωταθλήματος της Α1 γυναικών πήρε ο ΠΑΣΑΠ, ο οποίος μεταξύ άλλων ζητάει από όλους τους αρμόδιους φορείς να σταθούν επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων εφαρμόζοντας τη νομοθεσία.
Οι καταγγελίες της ομάδας της Σαντορίνης για τις συνθήκες διεξαγωγής του 3ου ημιτελικού της Volleyleague συνεχίζονται με τη δημοσιοποίηση προχθεσινής επιστολής του ΔΣ του συλλόγου στον Υπουργό Αθλητισμού, ΕΟΠΕ και ΟΔΒΕ , στην οποία μάλιστα επισυνάπτεται και έγγραφο της 12ης Απριλίου στην Ομοσπονδία, όπου η νησιώτική ομάδα παραμονές της αναμέτρησης με τον Άρη εφιστά με αίτημά της την προσοχή των αρχών για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή, λόγω της κρισιμότητας του αγώνα.
Μέρκοβα, Μεταξά, Πολ και Αλεξάκου ξεχώρισαν με τις ομάδες τους στη σειρά των φετινών ημιτελικών της Volleyleague Γυναικών, πετυχαίνοντας τις καλύτερες επιδόσεις της 4άδας.
Χαρακτήρα "τελικού" έχει η αυριανή αναμέτρηση της 4ης αγωνιστικής των πλέι άουτ στην Αλεξανδρούπολη, μεταξύ του τοπικού Εθνικού και της Νίκης Αιγινίου (19.00, ET2), καθώς η ομάδα που θα πάρει «ατόφιο» τρίποντο, κατά 99% θα σφραγίσει και την παραμονή της στα "σαλόνια" του ελληνικού βόλεϊ.
Απάντηση στα όσα ισχυρίζεται η Σαντορίνη για την λιποθυμία της Εμμανουηλίδου έδωσε ο Άρης και με βίντεο που δημοσιοποίησε στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook δείχνει την ατμόσφαιρα που επικρατούσε αλλά και την στάση των φίλων των «κιτρινόμαυρων» που χειροκροτούν την αθλήτρια που βγαίνει εκτός γηπέδου.
Με όμορφες αναμνήσεις και μοναδικές στιγμές επιτυχίας αναχωρεί για την πατρίδας της η Μιριάννα Κομλένοβιτς καθώς ολοκληρώθηκαν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις του Πορφύρα ο οποίος με ανακοίνωσή του ευχαριστεί την Σέρβα διαγώνια για τα όσα πρόσφερε στην ομάδα αφήνοντας ανοικτή την πόρτα της επιστροφής της στην Ελλάδα και τον Πειραιά.