Οι κορυφαίες της 4άδας
18/04/2018
Μέρκοβα, Μεταξά, Πολ και Αλεξάκου ξεχώρισαν με τις ομάδες τους στη σειρά των φετινών ημιτελικών της Volleyleague Γυναικών, πετυχαίνοντας τις καλύτερες επιδόσεις της 4άδας.
Μέρκοβα, Μεταξά, Πολ και Αλεξάκου ξεχώρισαν με τις ομάδες τους στη σειρά των φετινών ημιτελικών της Volleyleague Γυναικών, πετυχαίνοντας τις καλύτερες επιδόσεις της 4άδας.
Χαρακτήρα "τελικού" έχει η αυριανή αναμέτρηση της 4ης αγωνιστικής των πλέι άουτ στην Αλεξανδρούπολη, μεταξύ του τοπικού Εθνικού και της Νίκης Αιγινίου (19.00, ET2), καθώς η ομάδα που θα πάρει «ατόφιο» τρίποντο, κατά 99% θα σφραγίσει και την παραμονή της στα "σαλόνια" του ελληνικού βόλεϊ.
Απάντηση στα όσα ισχυρίζεται η Σαντορίνη για την λιποθυμία της Εμμανουηλίδου έδωσε ο Άρης και με βίντεο που δημοσιοποίησε στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook δείχνει την ατμόσφαιρα που επικρατούσε αλλά και την στάση των φίλων των «κιτρινόμαυρων» που χειροκροτούν την αθλήτρια που βγαίνει εκτός γηπέδου.
Με όμορφες αναμνήσεις και μοναδικές στιγμές επιτυχίας αναχωρεί για την πατρίδας της η Μιριάννα Κομλένοβιτς καθώς ολοκληρώθηκαν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις του Πορφύρα ο οποίος με ανακοίνωσή του ευχαριστεί την Σέρβα διαγώνια για τα όσα πρόσφερε στην ομάδα αφήνοντας ανοικτή την πόρτα της επιστροφής της στην Ελλάδα και τον Πειραιά.
Την Πέμπτη από το Ρέντη θα ξεκινήσουν οι φετινοί τελικοί της Α1 γυναικών με τον Ολυμπιακό να φιλοξενεί στο "Μελίνα Μερκούρη" τον Άρη.
Στις συνθήκες διεξαγωγής του γ΄ημιτελικού γυναικών, Άρη-ΑΟ Θήρας στο κλειστό της Πυλαίας, στο οποίο σύμφωνα με επίσημη καταγγελία των ανθρώπων της Σαντορίνης η οσμή "ινδιικής κάνναβης" και "των καπνογόνων" οδήγησε δις στη λιποθυμία της αθλήτριας Μελίνας Εμμανουηλίδου, αναφέρεται μεταξύ άλλων η ανακοίνωση που εξέδωσε την Δευτέρα το ΔΣ. της διοίκησης του ΑΟ Θήρας, που διαμαρτύρεται και για την εν γένει αντιμετώπιση των φιλοεξνούμενων, τόσο από τον παρατηρητή του αγώνα, όσο και από τους ανθρώπους που ήταν υπεύθυνοι για την τήρηση της τάξης και διεξαγωγής ενός τόσο σημαντικού αγώνα.
Το 2x2 απέναντι στις Μακεδόνες Αξιού πανηγύρισε ο Ολυμπιακός και με το 3-0 εξασφάλισε την πρόκρισή του στον τελικό του πρωταθλήματος όπου απέναντι στον Άρη θα διεκδικήσει με πλεονέκτημα έδρα τον 6ο συνεχόμενο ντάμπλ...
Ιστορικές στιγμές ζει εδώ και μερικά λεπτά η Πυλαία… Ο Άρης, αν και έχανε με 1-0 σετ από τον ΑΟ Θήρας επιβλήθηκε με 3-1 (13-25, 25-23, 26-24, 27-25) σετ της Σαντορίνης στον 3ο ημιτελικό της σειράς και με 2-1 νίκες στη σειρά, οι «κίτρινες» έπειτα από 92 χρόνια ζωής πανηγύρισαν για πρώτη φορά την πρόκρισή τους σε τελικό της Volleyleague γυναικών. Πρόκειται για την μεγαλύτερη επιτυχία της γυναικείας ομάδας της Θεσσαλονίκης, αφού στο παρελθόν είχαν στεφθεί τρις τριταθλήτριες στην Ελλάδα (1977, 1982, 1984). Στο αγωνιστικό κομμάτι του 3ου ημιτελικού, έγινε ένα συναρπαστικό ματς, με αλλεπάλληλες ανατροπές σε πόντους και συναισθήματα, όμως η ομάδα της Θεσσαλονίκης με πιο καθαρό μυαλό στα τελειώματα των σετ που η μπάλα «έκαιγε» κατάφερε και «λύγισε» την αντίσταση των φιλοξενούμενων, που αν και καλύτερες σε μπλοκ και επίθεση, τελικά προδόθηκαν απ την υποδοχή και τα λάθη τους. Μορφή των "Αρειανών" με 18π η Πήττα, έναν παραπάνω είχε η Σιμόν, τοπ σκόρερ του 3ου ημιτελικού με 21 η Μέρκοβα,"κέρβερος" η Μεταξά με 10π, εκ των οποίων τα 7 από μπλοκ, πολύτιμη ως βασική πασαδόρος η Ξανθοπούλου, που πέτυχε και 6 πόντους.
Την πρώτη από τις δύο νίκες που χρειάζεται για να σφραγίσει την παρουσία της στους τελικούς του πρωταθλήματος πανηγύρισε ο Ολυμπιακός απέναντι στις Μακεδόνες Αξιού και με το 3-0 ανανέωσε το ραντεβού του για την Δευτέρα ξανά στο Ρέντη…