ΠΑΣΑΠ: «Να πάψουμε να συμβιβαζόμαστε με την καφρίλα »
18/04/2018
Τοποθέτηση για όλα όσα συνέβησαν στη αναμέτρηση Άρης-ΑΟ Θήρας για την ημιτελική φάση του πρωταθλήματος της Α1 γυναικών πήρε ο ΠΑΣΑΠ, ο οποίος μεταξύ άλλων ζητάει από όλους τους αρμόδιους φορείς να σταθούν επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων εφαρμόζοντας τη νομοθεσία.