«Παρέλαση» στη Μίκρα για τον ΠΑΟΚ, 3-0 τον Άρη
26/10/2025
Ο ΠΑΟΚ ξεπέρασε το σοκ”” της ήττας στην πρεμιέρα από τον Μίλωνα και κυριάρχησε επί του Άρη, νικώντας άνετα με 0-3 (19-25, 21-25, 17-25) στο πρώτο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης για τη φετινή σεζόν. Έχοντας σε εξαιρετική βραδιά τις Τάουμπνερ και Τοντάι, η ομάδα του Γιάννη Γιαπάνη έφυγε με το “διπλό” από την σχεδόν κατάμεστη Μίκρα.