«Νομίκεια 2025»: Δόθηκε στη Σαντορίνη το σερβίς της 12ης «γιορτής» του Α.Ο. Θήρας (vid)
10/10/2025
Για 12η χρονιά η αυλαία του τουρνουά – θεσμός του Α.Ο Θήρας “Νομίκεια” (10-11/10) με συνδιοργανώτρια την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, άνοιξε στο Συνεδριακό Κέντρο του ξενοδοχείου «De Sol Hotel Spa» με την επίσημη συνέντευξη τύπου της διοργάνωσης, όπου έδωσαν το παρών οι αρχηγοί και προπονητές της νησιώτικης ομάδας, του Παναθηναϊκού, του Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil και του Μίλωνα.