ΠΑΟΚ: Τετραπλό «ευχαριστώ» (φωτ.)
18/07/2024
Παρελθόν από την γυναικεία ομάδα βόλεϊ του ΠΑΟΚ αποτελούν οι Πολυνοπούλου, Ηλιοπούλου, Κυπαρίσση και Παπαδοπούλου με το Δικέφαλο να εκφράζει τις ευχαριστίες τους στις αθλήτριες που συνέβαλαν τα μέγιστα στις προσπάθειες του Συλλόγου τα τελευταία χρόνια.