Απέκτησε την Λάβδα ο Εθνικός
25/07/2017
Ο μεταγραφικός σχεδιασμός στο γυναικείο τμήμα του Εθνικού συνεχίζεται κανονικά καθώς οι «κυανόλευκοι» του Πειραιά ανακοίνωσαν την απόκτηση της Ιωάννας Λάβδα.
Ο μεταγραφικός σχεδιασμός στο γυναικείο τμήμα του Εθνικού συνεχίζεται κανονικά καθώς οι «κυανόλευκοι» του Πειραιά ανακοίνωσαν την απόκτηση της Ιωάννας Λάβδα.
Στην ομάδα της Ν. Ιωνίας και την Β' εθνική κατηγορία θα συνεχίσει η πρώην πρωταθλήτρια των Αμαζόνων.
Έχοντας στόχο να προσφέρει στο άθλημα, να βοηθήσει τα μικρά παιδιά της περιοχής στην εκμάθηση του βόλεϊ αλλά και με φιλοσοφία την ελευθερία βούλησης των παιδιών μακριά από αγκιστρώσεις δελτίων και άλλων τέτοιων φαινομένων ο Δαφνησιακός Αρκίτσας δημιούργησε τμήμα βόλεϊ και με υπεύθυνη την Έφη Παπαϊωάννου ξεκινά με μεράκι και υπομονή τα πρώτα του φιλόδοξα βήματα στην Φθιώτιδα….
Την Δευτέρα στην πόλη της Νεμέας θα πραγματοποιήσει το Διοικητικό Συμβούλιο η ΕΣΠΕΠ, ενώ παράλληλα θα έχει συνάντηση με τον Δήμαρχο της πόλης κ. Κώστα Καλατζή, τα σωματεία της περιοχής, αλλά και συγκέντρωση με εκπροσώπους ομάδων από την Κόρινθο και Αργολίδα.
Στον Φιλαθλητικό Τρικάλων θα συνεχίσει και τη νέα αγωνιστική περίοδο η Κατερίνα Χριστοδούλου η οποία φέτος θα έχει ακόμη περισσότερο δουλειά καθώς όπως ανακοίνωσε και η ομάδα της Θεσσαλία θα ανήκει στο προπονητικό team των ακαδημιών.
Παρουσία του προέδρου της Ομοσπονδίας Γιώργου Καραμπέτσου πραγματοποιήθηκε το τελευταίο διοικητικό συμβούλιο της ΕΣΑΠ όπου εγκρίθηκε ο οικονομικός και διοικητικός απολογισμός της περσινής χρονιάς, εγγράφηκαν ως νέα μέλη ο Εθνικός Πειραιώς και η Νίκη Αιγινίου και αποφασίστηκε η στενότερη συνεργασίας ΕΣΑΠ-ΕΟΠΕ…
Λαχειοφόρος κλήρωση για την οικονομική του ενίσχυση πραγματοποιεί ο Φοίνικας Ρόδου ο οποίος για 2η συνεχόμενη χρονιά θα έχει ως δώρο ένα σκούτερ…
Ο προπονητής της ομάδας παίδων του Ολυμπιακού, Κυριάκος Καμπερίδης φιλοξενήθηκε στη ραδιοφωνική εκπομπή «Μεγάλη μου Αγάπη» και μίλησε για την επιτυχία της κατάκτησης του τίτλου από τους "ερυθρολεύκους".
Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης κατέκτησε την τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Παίδων, νικώντας στο τελευταίο παιχνίδι του final-4 με 3-1 τον Ηρακλή.
Ο Ολυμπιακός νίκησε με 3-2 την Ολυμπιάδα Πατρών την τρίτη και τελευταία μέρα του final-4 και με τη νίκη αυτή αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδας στους παίδες.