Πρώτη «ερυθρόλευκη» νίκη για τους παίδες
15/07/2017
Στο δεύτερο αγώνα της 2ης αγωνιστικής ημέρας του Πανελληνίου πρωταθλήματος παίδων, ο Ολυμπιακός αν και προηγήθηκε με 2-0 σετ, χρειάστηκε τελικά το τάι μπρέικ για να υποτάξει με 3-2 τον «οικοδεσπότη» Εθνικό στο κλειστό «Μιχ. Παρασκευόπουλος».