Νίκες για τις νεάνιδες του Μαρκόπουλου
11/10/2016
Με νίκες ξεκίνησαν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις για τη φετινή αγωνιστική σεζόν τα τμήματα των Νεανίδων και Κορασίδων του Μαρκόπουλου.
Με νίκες ξεκίνησαν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις για τη φετινή αγωνιστική σεζόν τα τμήματα των Νεανίδων και Κορασίδων του Μαρκόπουλου.
Νικηφόρα ξεκίνησε τις υποχρεώσεις η ομάδα των Νεανίδων και μάλιστα με σπουδαία επιτυχία μέσα στο Πέραμα. με 3-0 κόντρα στην αξιόμαχη Φιλία.
Την πρόκριση στην επόμενη φάση του κυπέλλου γυναικών ΕΣΠΕΔΑ, προκρίθηκε το Μοσχάτο το οποίο νίκησε στην έδρα του το Σαρωνικό με 3-1 σετ. Τα σετ 25-19, 23-25, 25-27, 17-25.
Ο Σύνδεσμος Διαιτητών Πετοσφαίρισης Αθήνας & Ανατ. Αττικής διοργανώνει σχολή νέων διαιτητών βόλεϊ τα δύο τριήμερα, Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή 7-8-9 & 14-15-16 Οκτωβρίου 2016. Τα μαθήματα θα διεξαχθούν στα ΤΕΦΑΑ (Εθνικής Αντίστασης 41, Δάφνη), με έναρξη την Παρασκευή 7/10.
Συνεχίζεται το πρωτάθλημα για τις νεανίδες και Παγκορασίδες του Ασκληπιού Τρικάλων.Μετά την 1η αγωνιστική όπου οι Νεανίδες μπήκαν δυνατά παίρνοντας το πρώτο τρίποντο απέναντι στην Αργώ Βόλου και την κατακύρωση του αγώνα με την Δεσκάτη υπέρ των Παγκορασίδων με 3-0 (μιά και η Δεσκάτη δεν προσήλθε), οι δύο ομάδες έχουν έξοδο στη Λάρισα.
Ισόπαλο με 2-2 (25-21, 15-25, 25-20, 13-15). έληξε ένα ακόμη δυνατό φιλικό έδωσαν οι γυναίκες της Ένωσης Ιλίου, το βράδυ της Πέμπτης κόντρα στον Πανελλήνιο, ο οποίος αγωνίζεται στην Β΄Εθνική.
Σπουδαία εκτός έδρας νίκη πέτυχε το Αιγάλεω με 0-3 (12-25, 13-25, 22-25) κόντρα στη μαχητική Δραπετσώνα, στην πρεμιέρα του φετινού πρωτάθλημα τος νεανίδων της ΕΣΠΕΔΑ και σκόρπισαν υποσχέσεις για μια επανάληψη της περυσινής μεγάλης πορείας.
Την ευκαιρία να χαλαρώσουν λίγο από την ένταση των προπονήσεων είχαν οι αθλήτριες και το προπονητικό τιμ της γυναικείας ομάδας της Ένωσης Ιλίου, την Τετάρτη.
Εντυπωσιακή φιλική νίκη με 3-1 σετ κόντρα στη νεοφώτιστη στην Α2 ομάδα των Αμαζόνων πέτυχε το βράδυ της Τρίτης ο Θρίαμβος Χαίδαρίου (Β΄εθνική), σε ένα ματς που εγινε στο κλειστό της Νέας Ερυθραίας.
Με νίκη ξεκίνησε τις επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις η ομάδα γυναικών της Δραπετσώνας, η οποία για την 1η αγωνιστική του κυπέλου Ελλάδας, επιβλήθηκε εκτός έδρας του ΑΟ Τελαμώνα με 0-3 (16-25, 20-25, 15-25).