Νίκη… Λουκούμι για Ορεστιάδα
11/02/2017
Την πρώτη της νίκη στο πρωτάθλημα πανηγύρισε στον Έβρο η Ορεστιάδα καθώς με το 3-1 επί της Κύζικου Νέας Περάμου έσπασε το ρόδι και με κορυφαίο τον Λουκούμι έφθασε στο πολύτιμο τρίποντο που τις δίνει χαμόγελα και ψυχολογία για την συνέχεια…