Νίκη για τους παμπαίδες του Άθλου
08/11/2016
Με νίκη συνέχισε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις, η ομάδα των παμπαίδων του Άθλου Ορεστιάδας κερδίζοντας την αντίστοιχη του Εθνικού Αλεξ/πολης με 0-3, στα πλαίσια της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.