Νέο «αίμα» στο City
13/07/2021
Στην γυναικεία ομάδα και την Preleague θα αγωνίζονται φέτος η Καλλιόπη Ανδρεόλα και Όλγα Δρέμπελα καθώς η διοίκηση του Αιγάλεω επενδύοντας στις ακαδημιές του ανακοίνωσε την προώθηση των δύο νεαρών κοριτσιών στην πρώτη ομάδα…